LoVE u aLL

Tuesday 26 October 2010

~ sAaT aKU mEnjAD! m!LiK mU ~

6 bulan telah berlalu tiba la saat yang dinntikan...chewah...aku cm tak caye je aku akn jadi seorag ISTERI pada MOHAMAD YUSOF...bayang kan la hampir 3 tahun kami bersama..akhirnye...malam sebelom aku mnjadi seorg isteri aku telah berjumpa dngan seorg kawan yang tak pernah aku temui...hanya chating je..rumah je dekat tapi tak penah bersua muka...tapi pe la..mgkin bukan jodoh aku dhn die...so lupakan lah...esoknye pulak hari nikah aku..punya la bizi aku ngan keje..kesana kemari...aku ni cm bukan pengantin je...mau tak nye...HATI aku ni berdebar2 tau tak...smpi ade la makcik-makcik sound aku..."HYE PENGANTIN TAK SIAP2 LAGI KE" aku buat tak dengar je..diorg bukan tau ape yang aku rasa..aku dengan tak mandinye..adoi memang selekeh!!!tau2 mak andam dh dtg...hehehe...ape lagi cepat2 aku mandi...huhuhu...adoi lagi dekat masa lagi berdebar aku...cam tak caye je...pas asar je kami sume bergerak ke MASJID LAMA ULU YAM BHARU...jalan kaki je tau...tak lah jauh..tapi berpeloh gak la..hehehe...bila aku tangk kat depan masjid tu ade bas...lagi nak GUGUR jantung aku...huhuhu..hanya tuhan yang tau perasaan aku...erm...ramai gak la time kat masjid tu...tak sangka gak aku!!!nak di pendekkan cerita aku SAH menjadi ISTRI mohamad yusof pada tepat jam 5.00 petang...AYAH aku sendiri yang mengakad bagi pihak aku...aku bersyukur sangat2...TQ ALLAH...


erm..meh r tngk pic2 nkah aku ni.....





*




*




*




*



*


*




*



*
..MALAM BERINAI..

setelah selesai nikah aku bertukar baju plak...erm..tapi tak bnyk pun 2 pasang je..tu pun cm hampeh je...sbb ramai dh BOOK..yang tinggal pulak aku tak muat sangat...baju tu sume kecik je..huhuhu...so dpt yang 2 tu je la...takpe lah jnji ader kan...






selesai tukar2 baju...baru la persandingan MALAM BERINAI...huhu..masa ni aku pakai SONGKET colur mix ala2 PURPLE PINK...masa ni perasaan gementar la mengusai diri...ye r nak bersanding la katakan...dh la panas pakai songket...berpeluh2 gak la..huhuhu...merasa gak la pakai songket...family aku plak pakai sedondon PURPLE...rsa best je...tapi mmg rasa penat gila..ye la mula nikah pastu tukar2 baju pastu mlm berinai...mau tak LOTEH...tapi bila ade suami disisi sume tu tolak sepi...hehehe...saper yang dh kawin tau la...so yang belom kawin cpt2 ckit kawin..rasa la sume ni nnti......


erm...malas nak komen panajng2 tngk je la pic2 tu...










selesai la PART 1

0 org yg CUTE sngt2:

Post a Comment