LoVE u aLL

Saturday 9 October 2010

~ !kATaN pERtUNaNGaN ~

mohamad yusof…aku sayang sangat dengan insan ini…percintaan aku dah die bukan bermula dengan sesuatu yang indah..die bukan orang yang romantik…taklah take care sangat biase jer…kalu kater masa mula2 kawan nak pegang tangan jangan harap la…nak wat cam ner die mmg bukan yang camtu…aku tak kisah la..walau kadang terasa gak la..orang lain jalan pegang tangan..tapi aku………:( ..aku redho..kadang ape yang die tak suke rdie akan cakap…kadang ok..kadang pedas gak la..naik sawan aku…aku ni kadang nak jer luahkan aper yang tak puas hati…tapi takot..aku pun sdar saper diri aku..tak layak tuk die..huhuhuhu…bila dah lama kawan timbul lah rasa tanggungjawab tuk lebih serius…erm…rancang bulan 2 2008..bila dah bncang ngan family masing tak tau lagi nak buat..lastly dengan gentle die sendiri g tau ayah yang kami btul2 nak tunang..awak mmg HEBAT la yang..berani gler…sampai pucat la muker awak tu..erm bincang punyer bincang buat la 22.11.2008…lama gle nak tugu..tapi nak wat cam ner…trime je lah..dalam proses nak tunang tu biase la..gaduh,bertengkar sume ader…tapi taklah samapi putus2..gaduh gitu2 je la..huhuhu…banyak gak belanja nak beli barang..pening2..tapi ALHAMDULILLAH sumer nyer dah selesai…22.11.2008 sah la MOHAMAD YUSOF jadi tunang aku..gembira tak terkate..tapi kalu nak tahu time family kami ngah bincang kami tengah gaduh dalam tepon..aduh sayang2 macam2 la..aku samapi tercampak telefon bila ayah panggil nak sarung cincin..huhuhu..sebab ngan gaduh la tu..biasalah dugaan kan…trime jer la..janji sumer nyer dah selamat…yang lain2 tak nak pk dah…die pun dah berubah…take care aku..caring..eeeee…sayang bangat sama kamu…jalan pun dah pimpin tangan..tak lebih k..huhuhu…gembira tak terkate la..mudah-mudahan sayang awak boleh jadi suami yang baik dan bertanggungjawab..AMIN..

erm.....jom r tngk skit gmbr di hari PERTUNANGAN kami....


*



*



*



*



*



*



*



*



*



*



*
















~ adoi cm MATI laki plak aku ni..masam je ~




















~ doakan kebahagian kami k... ~

~ akhirnya aku milikmu ~

~ ALHAMDULILLAH ~

0 org yg CUTE sngt2:

Post a Comment