LoVE u aLL

Wednesday 8 June 2011

2nd ANNIVESERY

yuhuuuuuuuuuuuuuuuu !!
citer ni dh lapok !!
tapi tk kira aku nk kongsi gak..

semggu yg lepas
pda tarikh
30.05.2011
aku ngan HUBBY theo ycop
smbut 2nd ANNIVESERY...
ALHAMDULILLAH..
bersyukur sngt²
dh 2 tahun usia perkahwinan kami..
masih baru kn...
namun bnyk onak dn ranjau yg kami lalui..
tu sume buat kami lebih matang..
aku ckup bersyukur dngn JODOH yg aku terima..
seorg suami yg cukup sabar dan tabah
melayan setiap KERENAH aku yg tah ape²...
tak prnah MERUNGUT krna dpt ISTERI cm aku ni !!
terima kasih bnyk² sayang...
tiade ape yg mmpu sy beri hanya..
KASIH SAYANG sy yg tiade NILAI nye..
tk dpt sy bayang kn TAMPA awk disisi sy...
YA ALLAH..
aku brmohon..kau pnjng kn la jodoh ini hingga akhir hayat kami..
dn kmi bermohon kau
KURNIKAN la kami ZURIAT yg
SOLEH dan SOLEHAH
insyALLAH..

takde ape yg menarik kmi lakukan..
cuma dinner kt
tmpat mkn die ok sngt²..
privacy n sngt relex..
ok la tuk berdua²an..
hehehe...
makanan pn ok la...
tpi hrga K O..
hehehe..
sedikit mhal !!
tapi sekali sekala ok la...
tahun ni aku tk beli ape² hadiah tuk HUBBY...
budjet kurg la..
hope syg paham yeee...
eh ade la..
aku tmph cup cake..
cantik tau cup cake tu...
tq pada MUNIRAH..
sedap dn cntik sngt cup cake tu...
nnti boleh order lagi !!

haaaaaaaaaaaaaaaaa !!!
msti korg trtanya² kn hubby beli ape tuk aku...
hadiah yg sngt bermakna buat aku !
TQ so much sayang...
really APRICIATE..
pasni tak mntk ape² dah !!
(boleh caye ke)
hehehehee...

ape pun mlm tu sngt best..
korg doakan KEBAHGAIAN kami k...
ckp banyak TARAK..
layan ini pic sudaaaa !

*


*


*


*


*


*


*

sementara tugu makanan GEDIK SANTAI dulu !!

ice blanded choc

Bukhara Rice with Mixed Kebab

Carrot Susu

Grilled Lamb Chop

tngk tu mkn mana pandang org lain !!
lapo la tu...

Basket of Fries

*


*


*


*
tadaaaaaaaaaaaaaaaa !!
ni la hadiah ANNIVESERY

iPAD 2
menangis la korg tngk !!!
wahaahahah...

idaman ku selalu !!
ngeeeeeeee...

ok la byeeeeeeee
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!

4 comments:

  1. Huyoooooooooo , bestnyaaaaaaaaa :D


    http://ezrinhere98.blogspot.com/2011/06/book-now.html

    ReplyDelete
  2. aaaaaaaaaaaaaaaaa......nak kawin.......nak ipad................aaaaaaaaaaaaaaa.....

    ReplyDelete
  3. @soooooour

    hahaha...
    cpt² la kawin kalu nk bnyk hadiah !!

    ReplyDelete