LoVE u aLL

Saturday 9 October 2010

~ aKU d!kECeWAKaN ~

satu masa dulu aku pernah dikecewakan….aku menyintai die sepenuh jiwa raguku…segala-galanya aku korbankan demi die…tak kira wang atau harta benda..mungkin aku bodoh kerna menyayangi insan seperti die yang tak tau menilai aper itu PENGORBANAN…mungkin aku rasa aku tak cantik dari pandangan mata lelaki sebab tu aku sayang kat die…aku takot tak saper suker kat aku…aku sedar saper diri aku…aku tak punya aper…aku tak cantik…aku tak menarik..hanya yang mampu aku bagi hanyalah kasih sayangku..sebelum ni ader orang yang menyayangiku tapi umurnya jauh lebih tua dari ku…so bila aku dapat yang ini aku curuhkan segala kasih sayangku…pada mula percintaan kami biaselah sume nyer indah…tapi bla lama kelamaan kami sering bergaduh…aku pun jenis yang baran…tak pernah nak mengalah…tapi aku juga wanita yang punya perasaan…aku dihina dan dicaci…tapi kenapa????mmg kadang aku keras kepala tapi itu sume berpunca dari die…kdang aku pnat…aku bekerja tapi die hanya duduk dirumah(rumah sewa diela)…aku banyak mmbantunya…makan pakainya…aku yang tanggung…tapi aku tetap sayang die…itulah orang tue2 kate CINTA ITU BUTA…sehingga satu aku dapat die mempunyai teman wanita yang dah 6 tahun die berkawan…hati saper yang tak hancur bila kena trima kenyataan tu…aku menangis semahu-mahunya…aku geram…aku benci die..knapa harus aku ditipu setelah segala pengorbanan telah aku lakukan…tapi die cakap die sayang aku…die pilih aku…aku tak percaya sehingga die telefon sendiri budak perempuan tu dan beritahu die pilih aku…aku gembira…aku pun caci dan maki perempuan tu…jangan gagu kami lagi…aku ingat ianya dah berakhir tapi silap bnda yang sama berulang bukan sekali bukan 2 kali malah berulang-ulang kali…tapi pelik aku masih memaafkannya..kerana AKU CINTA PADANYA…aku maki lagi perempuan tu seolah-olah tak faham…atau aku ke yang bersalah kerna merampas hak orang lain…aku dah buat banyak sangat pengorbanan pada die takkan die nak lepaskan aku macam tu jer…sehingga sampai satu tahap aku tak mampu bersabar…hati terguris..terhiris..hancur..kerna perbuatannya…aku rasa BODOH sayang orang seperti die…aku terjumpa gambar..sms..video mereka kuar bersama..saper yang tak sakit hati…motor yang kami selalu bonceng bersama die bawak jugak perempuan bangang tu…dah la moto aku…bawak plak makwe naik moto aku…BODOH PUNYE JANTAN…bila aku minta clash die trime jer..seolah2 aku ni takde aper pada die…aku menangis semahu-mahunya..aku meronta2..aku bagaikan orang gile…hanya tuhan yang tau betapa KECEWANYA aku..tapi aku sayang die…aku tak boleh hidup tanpa die…3 TAHUN kami berkawan akhirnya aku DIKECEWAKAN…namun aku kena trima hakikat ini…mungkin ader hikmah…tapi aku malu…perempuan yang aku maki dan caci akhirnya MENANG…aku malu…mungkin die bukan jodoh ku…banyak perkara yang aku patut gembira kerna tidak bersamanya…aku bersyukur pada ALLAH SWT kerna membuka luas mata dan hatiku supaya meninggalkan nya…walau ader jugak cebisan kasih sayang padanya…mmg pedih dan perit tuk aku lalui sumer ini…namun aku tetap tabah menghadapinya kerna kawan2 masih menyayangiku…berbulan lamanya untuk aku merawat luka dihati…aku cuba untuk lupakan segala kenangan ku bersamanya..sampai disini sajer…

0 org yg CUTE sngt2:

Post a Comment