LoVE u aLL

Friday 29 October 2010

~ d! hAR! pERsANd!NgAN ~

erm...aku bersanding pada 31.05.2010...ari yang paling aku takot...tido pun tak lena...mengenangkan saper la dtg esok..ramai ke tak...cukup ke mknan ke tak???sume bermain difikiran aku...hehehe...cuak gak la..aku bngn kira awal gak la..dh siap2 kemas bilik..aku leh siap lepak lagi nak tugu mak andam dtg...tapi yang bestnye aku dlm bilik bukan sorg ok...ber"TEMAN" kn oleh HUSBAND...hahahha..msti ade yg pelikkan..ye la cm ne pengantin laki leh ade....huhuhu...masa malam berinai kitaorg habis lewat..sbb ade sesi bergambar...so mama kate biar la die tido kat sini je...WAH BEST nye...tapi mama ckp lagi..tido kat bilik sebelah..bukan tido BERSAMA...alaaaaa....ape la mama ni..tak sporting langsung..dah SAH la..hehehehe...nak wat cm ne...tido berasingan la kami...tu yang pagi tu die ade kat bilik pengantin...huhuhu...tiba masa mak andam dtg ape lagi make up la...pakai contack lens pun lama...ye la tak biase kan...dh siap make up dan pakai baju sume..tiba la masa tuk bersanding...ADOI tiba2 sakit perot plak...nak berak la....huhuhu...sakit TAKOT laaa...nak tak nak..terpakse tahan BERAK...ye la dh nak bersading...tapi bila time ngan sanding sume tu hilang...rasa best je...ALHAMDULILLAH ramai gak la org dtg...tq sume...mmg tak sangka...habis je sanding tukar baju plak sbb acara potong kek...pakai gaun...ADOI nmpak GEMOK la...erm..tak pe la pakai je...akhirnye sume nye selesai...g7umbira sngt...aku ingin mengucapkan jutaan terima kasih pada SEMUA org....ayah..mama..adik2..atok..wan..pakcik sedara..mak sedara...sepupu2..jiran tetangga...SUME2 la yng terlibat...gotong royong ni agak memenatkan..tanpa korg..majlis ni takkan berlangsung!!!!!!!

so tngk je la pic2 ni ok!!!!









0 org yg CUTE sngt2:

Post a Comment