LoVE u aLL

Friday 29 October 2010

~ aJ!L tErENgGaNU ~

11 hari selepas dari hari persandingan...aku buat majlis di terengganu plak..11.6.2009..majlis kat ganu pun best gak...kami gerak dlm 4 ke 5 biji kereta rasanye...seronok plak rasanye...konvoi ramai2...sempat gak la kiteorg g AZIZ SATA...mkn SATA sedap gle..pastu g singgah mkn kepook lekor...smpi je kat ganu kami nginap kat villa TELEKOM..bnyk bilik kat situ..erm..tak sabar nk sanding esok..sbb dh bape hari tak jumpe SUAMI tersyang...hehehe nama pun baru KAWIN...esok dlm kul bpe adik ipar aku SAIFUL yang ambik aku kat villa bwak g umh mak mertua aku...tu la pertama kali aku nak jejak kaki ke rumah mak mertua aku...gementar sio..huhuhu...dlm perjalanan aku sempat gak borak2 ngan adik ipar aku tu...smpi2 je aku terus make up...eh lupe aku g sana bertemankn adik bongsu ku...siap je make up dn pakai baju FAMILY aku pun sampi...ramai org kate make up aku lain sngt...SERI nye lain je..huhuhu...aku pun tak tau cntik ke tak???dh siap sume bersanding la kami...pelamin cantik gak la...cm biase...dh sanding mkn beradap..pastu FAMILY aku pun balik...tinggal kan aku..aku tak lah sedih sngt...naper erk????entah la...kat terengganu ni kalu smbut menantu lebih pada menantu la..diorg dtg nak jumpe menantu..huhuhu...salam dpt duit doh!!!!hehehe...aku duk ganu baper hari je..sbb aku akn g HONEYMOON!!!!yahooooooooo!!

0 org yg CUTE sngt2:

Post a Comment