LoVE u aLL

Saturday 9 October 2010

~ aKu mEnEMU! d!E ~

aku tak tau nak mulakan dari mana…selepas aku putus ngan ex couple dulu aku jadi tak tentu arah…aku hilang punca…aku takde tempat mengadu…dalam 2 bulan lepas tu aku jumper seseorang…bukan pakwe k..tapi teman lelaki ( kawan la) …kalu tak silap aku mula berkawan ngan die sebab hp…hp aku ngan die lebih kurang la..so selalu bluetooth…mintak software..bila dah selalu cmtu aku rasa cam nak berkawan ngan die..aku buat2la mintak hp nak bluetooth la konon tapi aku dail no aku miscol kat hp aku..dah dapat dah no die..aper lagi aku pun bersms ngan die…kadang-kadang sampai 2 3 pagi..dah lama2 tu timbul perasaan sayang kat die..parah ni beb…aku yang suker die..tapi aku senyap lagi..tiba 1 hari aku tengok hp die ader nama MAYA..makwe die ker…ckit kecewala..tapi dihati nak jugak kawan ngan die..bila risik2 diorang berkawan tapi tak tau la sejauh mana diorang berkawan..aku dah mula kuar ngan die..tapi tak g mana pun jalan2 dekat2 sini jer…mula balik lambat…lagi perasaan sayang aku mkin bertambah..tapi aku tak tau die cam ner..cuma sekarang aku terpikir tentang die selalu berhubung ngan maya..aku cemburu..mungkin mereka bercinta..tapi aku syangkan die..LAST aku berterus terang jer pada die yang aku suker pada die..die macam terkejut kot..aku pun rasa malu…tapi aku tak nak simpan terlalu lama..tapi die berterus terang kat aku yang die takde perasaan kat aku…aku kecewa tapi aku kena trime tu sume..aku cakap jangan cari aku dah pas ni..anggap kiter tak pernah kenal..walau aku keberatan untuk berkata begitu..die menerimanya..tapi bila beberapa hari aku mula gelisah…aku teringat kat die..aku telefon die blik..aku rindu kat die..die pun lebih kurang..di pendekkan cerita..die suruh bagi peluang pada dirinya untuk menyayangi aku..aku setuju..kami berjumper,sms seperti biase..namun aku tak rasa aku ni mcam makwe die..lain mmg lain..kami cam kawan biase namun aku kena trima sebab dalam proses perkenalan..dalam baper lama pastu aku tanya lagi..namun jawapanya tetap hampa..die hanya anggap aku sebagai kawan..aku sedih sangat…aku tau aku saper aku tak layak untuk die..aku menangis semahu-mahunya depan die..aku tau die tak bersalah…mgkin die tersepit..bukan die cari aku..aku yang cari die..namun aku terlalu kecewa..die lain dari yang lain…bukan kaki perempuan..senyap..baik..banyak la..ramai yang cakap untung saper dapat die..walau berat aku tetap trime..aku rela berundur diri..bila aku nangiz semahu-mahunya depan die…mungkin die rasa bersalah…hakikatnya aku tak salahkan die…aku paham…tak ku sangka die turut nangiz gak..lagi la aku sedih..aku tanya naper nangiz…die kater die tak pernah kecewakan orang..huhuhu..tak tau la aku nak kater aper..besok nya die jumper aku..die bagi tau lagi sekali bagi die peluang untuk menyayangi aku..aku takot kerna mungkin die simpati..die kater tak..bagi jer peluang kat die..ALHAMDULILLAH..aku setuju dan seronok sangat…mudah-mudahan ianya berubah..ianya mengambil masa…aku bersabar dengan sikapnya..pelikkan lelaki cmtu..tak penah panggil aku sayang..jalan berpimpin tangan..romantik2..kadang aku ingat balik kat ex couple aku..walau die jahat tapi die caring..takpelah lagi pun aku yang pilih jalan ni..so aku kena banyak bersabar..dan aku harus tau die orang nyer macam mana..banyak gak la auk harus bersabar dengan sikap die..tapi bukan sebab aper pun…kenalah trime..kn die dalam proses untuk menerima aku..ALHAMDULILLAH…aku bersyukur pada TUHAN akhirnya die dapat menrima aku…kerna die kater aku terlalu bersabar dengan sikapnya..mengambil berat tentang dirinya..aku gembira..walau ader saja dugaan yang mendatang kami bersabar menempuhinya..sehinggalah genapnya 2 tahun perkenalan kami..( tengs sayang..walau perit saya melaluinya..namun saya bersyukur kerna diperkenalkan dengan awak..moga hubungan kiter kekal hingga ke akhir hayat..AMIN..luv u dear..muaacccchhh.. )



jom tengok pic masa kami mula2 berkawan + bercinta










ni ade lah gambar masa kami mula2 kawan dulu....



0 org yg CUTE sngt2:

Post a Comment