LoVE u aLL

Saturday, 23 April 2011

cHiCKeN cHeeSE hOT&rOLL

korg prnah DENGAR x???
hahhaa..kalu korg nk tau...
aku bru je TAU bnda tu WUJUD...
wahahaha..
LAHIR kt KL pun tak tau ke??
adoi wat MALU je aku rasa..
baik dok KAMPUNG je r..

korg jngn gelak2..
tau ke ape BENDA ni..
haaaaaaa !!
jap aku tunjuk pic ye..

*


*


*


*


*



ha !!
tu die...nmpk cm BEST je kan..
meh aku cite cm ne aku leh jumpe "BENDA" ni..
smalam aku g JJ wangsa maju..
beli barang DAPUR skit..
pastu jalan2 r kat situ..
mula2 ingat nak mkn KFC..
nk try CHICKEN CHOP yg baru...
tapi org cm RAMAI je..
so tk jdi la..
tapi bila kuar je dari KFC !!
ternmpk 1 kedai baru
"HOT&ROLL"
ckp ngan HUBBY nk try la..
tngk ramai je org BELI..
masuk je KEDAI tu org tu tanya nk ape??
aku tanye balik ape yg BEST..
die ckp CHICKEN CHEESE...
perghhhhhhhhh...
aku ni mmg pntang dngr CHEESE..fov tu !!
so aku ambik CHICKEN CHEESE r..
die tnya lagi nk PRATHA atau CRISPY??
ermm...
aku tnye balik ape BEZA??
hahhaaha..
SENGAL kn !!
PRATHA ngan CRISPY tak tau beza !!
nasib org tu ckp...
PRATHA kecik
CRISPY besar...
haaaaaaaaaaaaaaaa...
ape lagi dh tntu aku nak yg BESAR..
so aku pilih
CRISPY CHICKEN CHEESE..
tngk cara die buat pn..
dh terliur...
nmpk SEDAPPPPP je..
tak caye???ce tngk jap !!

*


*


*


*


*


*

CRISPY CHICKEN CHEESE
RM 5.90

pic 2 2 yg kt ats ni cm biase r dari
uncle GOOGLE..

ce citer ape PERASAAN korg tngk bnda ni..
terliur kn...
cm tu gak la aku..
siap je bnda ni TERUS aku mkn..
hahahahaha...

mmg SYOKKKKKKK !!
sdap tak TERKATE...
rasa la kepingan AYAM ngan CHEESE...
crispy die pula RANGUP..
fuhhhhhh!!gler r
hubby tngk aku nye pun TERLIUR...
die mkn aku punye cm tak ingat dh!!
siap aku..bgi ISYARAT..
ehemm..ehemm..
hahahaha...
nmpk sngt aku KEDEKUT..
tpi SERIUS...
aku mmg suke..
tu yg ngan HUBBY pun KEDEK !!
lain kali beli 2 ye yang !!
tak mau KONGSI2..

yg best sekali...
sbb SYOK sngt mkn...
smpi aku lupe nk AMBIK pic..
smpi dh HABIS mkn bru ambik..
tu pun KERTAS die je..
tu la BETAPA nikmat nye mkn !!

layan je r 1 1 nye PIC yg ade..
nnti korg jngn LUPE g mncuba...
KOMPEM puas hati punye la...

*


*


*


*


*


*

haaaaaaaa...!!
ne je la pic yg smpt ambik..
jdi la dari takde kan...

1 comment:

  1. alah alahhh~ jeles nyewww..yummy!! nak skettt >.< hehe

    ReplyDelete